Naminiai Jolantos šakočiai yra pripažinti Lietuvos tautinio kulinarinio paveldo dalimi. Tradicinė receptūra išlaikyta beveik 100 metų!

Pirkimo taisyklės

Apmokėjimas

Norint nusipirkti šakotį internetu:

1-ame pirkimo žingsnyje suveskite savo duomenis į privalomus laukus ir paspauskite mygtuką "Apmokėti".

2-ame žingsnyje pasirinkite reikiamo banko nuorodą,

3-ame - paspauskite "Atlikti mokėjimą".

Užsiregistruokite atsidariusiame banko tinklalapyje ir patvirtinkite parengtą mokėjimo pavedimą. Jokio papildomo informavimo tokiu atveju nereikia. Užsakymo statusas pasikeičia į "apmokėtas" ir užsakymas perduodamas gamintojui. Užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas į Jūsų nurodytą el.paštą. Per 3-4 darbo dienas po užsakymo patvirtinimo savo gaminį galėsite atsiimti "Jolantos kepyklėlėje" arba Venipac kurjerių bendrovė pristatys gaminį Jūsų nurodytu adresu. 

Prekių pristatymas

Įsigytus produktus galime pristatyti:
- per kurjerį tiesiai Jums į rankas per 3-4 darbo dienas. Jums tai kainuos papildomus 5Eur. Prekės pristatomos: Kauno apskrityje, Vilkaviškyje ir Marijampolėje, dėl kitų miestų tartis individualiai.
- jei gyvenate Vilkaviškyje, iš anksto susitarus telefonu, prekes pristatysime Jums nemokamai.

Prekių grąžinimas

Jeigu www.ekosakotis.lt elektroninėje parduotuvėje įsigijote nekokybišką gaminį, jį galite grąžinti vadovaudamiesi Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis":

1. Gavus nekokybišką (pažeistą) gaminį pirkėjas nedelsiant, per 1 d.d., turi informuoti gamintoją elektroniniu pašto adresu:  jolantos.kepyklele@gmail.lt  arba svetainėje nurodytais telefono numeriais, nurodant pirkėjo vardą, pavardę, adresą ir telefono numerį.

2. Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:

2.1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;

2.2. atitinkamai sumažinti kainą;

2.3. grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.


3. Prekės pardavėjui turi būti grąžintos originalioje pakuotėje.

4. Šių taisyklių 2 punkte nustatytomis teisėmis pirkėjas taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.

4.1. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas iš šių taisyklių 2 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

4.2. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 19 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

4.3. Kilus nesutarimui tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl maisto prekės kokybės, pardavėjas, gavęs pirkėjo raštišką prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 dienas raštu kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o tyrimo rezultatus, kai tik juos raštu pateikia Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, pranešti vartotojui.
5.  Išlaidos, susijusios su maisto prekių kokybės tyrimais, apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.

6. Kokybiškų prekių nekeičiame ir nesigrąžiname
.